Home / یہ اشیایواےای میں نہیں لےجاسکتے

یہ اشیایواےای میں نہیں لےجاسکتے

banned items in uae

ویب ڈیسک ۔۔ متحدہ عرب امارات (یو اے ای) آنے والے سیاحوں کی تعداد میں روز بروز اضافہ ہو رہا ہے، اس لیے یہ جاننا ضروری ہے کہ اس ملک میں کیا لے جایا جا سکتا ہے، ورنہ کسی بھی ممنوعہ اشیاء کو لے جانے کے خطرناک نتائج برآمد ہو سکتے ہیں۔

متحدہ عرب امارات جانے سے پہلے ممنوعہ اشیاء کی فہرست کو پڑھ لینا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ، کچھ اشیاء ہیں جو ایک حد کے اندر کچھ مقدار میں لائی جا سکتی ہیں۔

ممنوعہ اشیاء کی فہرست

متحدہ عرب امارات میں ممنوعہ اشیاء میں کنٹرولڈ/تفریحی ادویات اور نشہ آوراشیاء، فروزن پولٹری اورپرندے، پان، نقلی/پائریٹڈ اشیا اور مواد،فحش مواد، جوئے کے اوزار اور مشینیں، جعلی کرنسی، کالےجادومیں استعمال ہونےوالی اشیاء، اسلامی تعلیمات اور اقدار سے متصادم یا چیلنج کرنے والاموادشامل ہیں۔

وہ اشیا جن کے لیے دبئی میں پیشگی منظوری درکارہے

کچھ اشیاء جن کے لیے پیشگی منظوری درکار ہوتی ہے ان میں جانور، پودے، کھاد، ادویات،طبی آلات، میڈیا پبلیکیشنز، ٹرانسمیشن اور وائرلیس ڈیوائسز، الکوحل مشروبات، کاسمیٹکس، نمائش کے لیے ذاتی نگہداشت کی مصنوعات، ای سگریٹ اورالیکٹرانک حقہ شامل ہیں۔

کچھ اشیاء کسٹم ڈیوٹی سے مستثنیٰ ہیں اور انہیں متحدہ عرب امارات لے جایا جا سکتا ہے۔ ان اشیاء میں وہ تحائف شامل ہیں جن کی قیمت 3,000درہم زیادہ نہیں ہے، 400 سگریٹ، 50 سگار، 500 گرام تمباکو،بیئر کے 2 کارٹن اورہرکارٹن میں چوبیس کین ہونگےاورہرکین میں 355ایم ایل سےزیادہ بئیرنہیں ہونی چاہیے۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ 18 سال اور اس سے زیادہ عمر کے مسافروں کو لازمی طور پر نقد/چیک، ادائیگی کے آرڈرز، قیمتی دھاتوں، یا پتھروں بارےپیشگی بتاناچاہیے جس کی قیمت 60,000 درہم یا اس کے مساوی غیر ملکی کرنسیوں میں ہو۔ 18 سال سے کم عمر کے مسافروں کے لیے، ان کے پاس موجود رقم کو ان کے والدین/سرپرست یا ساتھی کی اجازت شدہ حد میں شامل کر دیا جائے گا۔

استثنیٰ کی شرائط؟

متحدہ عرب امارات میں ہر مسافر کو استثنیٰ کی سہولت حاصل نہیں ہو سکتی۔ سامان اور تحائف ذاتی نوعیت کے ہوں، تجارتی مقاصد کے لیے نہیں۔

مسافر کو بار بار آنے جانے والا نہیں ہونا چاہئے جو اپنے پاس موجود اشیاء کی تجارت کرتا ہے۔ مسافر کو کسی بھی ائیرلائن کے عملے کا رکن نہیں ہونا چاہیے۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ سگریٹ اورالکوحل والے مشروبات کو داخلے کی اجازت نہیں ہے اور 18 سال سے کم عمر کے مسافروں کے لیے اس میں ڈیوٹی کی چھوٹ نہیں ہے۔

ابوظہبی انٹرنیشنل ائیرپورٹ پر ممنوعہ اشیاء

ابوظہبی بین الاقوامی ہوائی اڈے پر پابندی عائد کی گئی اشیاء میں بھنگ، افیون وغیرہ جیسی منشیات، آتشیں اسلحہ اور خطرناک ہتھیار اور مذہبی پروپیگنڈہ شامل ہیں۔

کسی بھی دوا کے ساتھ ڈاکٹر کا نسخہ رکھنا نہ بھولیں۔ کچھ دوائیں اور دوائیں جو دوسرے ممالک میں کاؤنٹر پر خریدی جا سکتی ہیں متحدہ عرب امارات میں کنٹرول شدہ اشیاکے طور پررجسٹرڈہیں اور ان کا رکھنا غیر قانونی ہے۔

مندرجہ ذیل سامان کی اجازت ہے

مسافر 4 لیٹر الکحل یا بیئر کے 24 کین پر مشتمل ایک کارٹن لا سکتے ہیں۔
چارہزاردرہم مالیت کے سگریٹ یا سگریٹ کی 400 سٹکس
تین ہزاردرہم کے تحائف بشمول پرفیوم
سگار اور 2 کلوگرام تمباکو جس کی قیمت ڈی ایچ 3,000 ہے۔

یہ بھی چیک کریں

OpenAI Co founder resigns

مصنوعی ذہانت کی بڑی کمپنی کاشریک بانی مستعفی

ویب ڈیسک ۔۔ مصنوعی ذہانت کےمیدان میں دنیاکی بڑی کمپنیوں میں سےایک اوپن اےآئی کےشریک …