Home / پاکستانیوں کیلئےویزافری ملک ۔۔

پاکستانیوں کیلئےویزافری ملک ۔۔

visa free countries for Pakistanis

ویب ڈیسک ۔۔ پاکستانی پاسپورٹ اگرچہ بہت کمزورسہی لیکن پھربھی اسےرکھنےوالےایک عام پاکستانی کیلئےخبرہےکہ دنیاکےکچھ ملک اب بھی ایسےہیں جہاں وہ بغیرویزالئےجاسکتےہیں۔

بارباڈوس

پاکستانی بغیر ویزالئےاس ملک میں 90 دن تک قیام کر سکتے ہیں۔ بارباڈوس وینزویلاکےشمال مشرق میں بحراوقیانوس میں واقع ایک مشرقی کیریبین جزیرہ ہے،جسےشاندار ساحلوں، زبردست ثقافت اورتاریخی مقامات کیلئےمشہورہے۔ بارباڈوس کی آبادی تقریباً 287,000 افراد پرمشتمل ہے۔

ڈومینیکا

اس ملک میں پاکستانیوں کیلئےقیام کی اجازت 180 دنوں کے لیے ہے۔ ڈومینیکا ایک کیریبین جزیرے کی قوم ہے،جس کی آبادی تقریباً 71,000 افراد پر مشتمل ہے۔

گیمبیا

گیمبیا ایک مغربی افریقی ملک،جس کی سرحدیں سینیگال اور بحر اوقیانوس سے ملتی ہیں۔ تقریباً 2.5 ملین افراد کی آبادی کے ساتھ، یہ اپنی متنوع ثقافت، متحرک بازاروں اور دریائے گیمبیا کے لیے جانا جاتا ہے۔یہاں پاکستانیوں کے قیام کی مدت 90 دن ہے۔

مائیکرونیشیا

یہاں پاکستانیوں کے قیام کی مدت 30 دن ہے۔ مائیکرونیشیا ہزاروں چھوٹےجزائرپرمشتمل مغربی بحرالکاہل کا ایک خطہ ہے۔ یہ خط استوا کے شمال اورفلپائن کے مشرق میں واقع ہے۔ مائیکرونیشیا کی وفاقی ریاستیں، اس خطے کا ایک ملک ہے، جس کی آبادی لگ بھگ 100,000 افراد پر مشتمل ہے۔

ہیٹی

یہاں پاکستانیوں کیلئےقیام کی اجازت کی مدت 90 دن ہے۔ ہسپانیولا جزیرے کے مغربی حصے پر کیریبین میں واقع، ہیٹی کی سرحدیں ڈومینیکن ریپبلک کے ساتھ ملتی ہیں۔ یہ ایک بھرپور تاریخ، متحرک ثقافت، اور شاندار قدرتی مناظر کا حامل ہے۔

سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز

پاسپورٹ انڈیکس کے مطابق پاکستانی بغیر ویزہ کے اس ملک کا سفر کر سکتے ہیں اور قیام کی اجازت کی مدت 90 دن ہے۔ سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز، کیریبین میں واقع، سینٹ ونسنٹ کے مرکزی جزیرے اور چھوٹے جزائر کی ایک زنجیر پر مشتمل ہے۔ اپنے دلکش ساحلوں، کشتی رانی اور سرسبز مناظر کے لیے جانا جاتا ہے، یہ قدرتی خوبصورتی سے دل موہ لیتا ہے۔

ٹرینیڈاڈ اور ٹوباگو

ٹرینیڈاڈ اور ٹوباگو جنوبی امریکہ کے شمالی ساحل سے بالکل دور جنوبی کیریبین میں واقع ایک آزاد ملک ہے جو دو اہم جزائر، ٹرینیڈاڈ اور ٹوباگو سے بنا ہے۔ ٹرینیڈاڈ اورٹوباگو کی آبادی تقریباً 1.4 ملین افراد پر مشتمل ہے۔

پاکستان کے شہری بغیر ویزا کے اس ملک کا سفر کر سکتے ہیں۔

وانواتو

وانواتو ایک جزیرہ ملک ہے جو جنوبی بحر الکاہل میں واقع ہے۔ یہ تقریباً 80 جزائر پر مشتمل ایک جزیرہ نما ہے، جو اپنے شاندار قدرتی مناظر اور متنوع ثقافتوں کے لیے جانا جاتا ہے۔ وانواتو کی آبادی تقریباً 300,000 افراد پر مشتمل ہے۔ اس ملک میں پاکستانیوں کے قیام کی مدت 90 دن ہے۔

یہ بھی چیک کریں

PPP PMLN Govt

ن لیگ،پی پی کاوفاق میں حکومت بنانےکااعلان

مانیٹرنگ ڈیسک ۔۔ پیپلزپارٹی اورمسلم لیگ ن کامل کروفاق میں حکومت بنانےکااعلان ۔ اسلام آبادمیں …