Home / گاڑیوں کی موبائل رجسٹریشن سروس کاآغاز

گاڑیوں کی موبائل رجسٹریشن سروس کاآغاز

vehicle registration app in punjab

ویب ڈیسک ۔۔ محکمہ ایکسائز، ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس کنٹرول پنجاب نے گاڑیوں کی رجسٹریشن کے عمل کومزیدآسان بنانےکیلئےگاڑیوں کی موبائل رجسٹریشن سروس کاآغازکیا ہے۔

یہ موبائل رجسٹریشن سروس رجسٹریشن کےعمل کولوگوں کے گھروں تک پہنچاتی ہے، جس سے سرکاری دفاترمیں جاکریہ سب کرنےکی ضرورت ختم ہو جائےگی۔

پنجاب ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن ڈیپارٹمنٹ پنجاب موٹر ڈیلرزایسوسی ایشن کے ساتھ نئے نظام کے ذریعے گاڑیوں کی رجسٹریشن اور ٹرانسفرکوفروغ دینےکیلئےتعاون کررہا ہے۔ اس اقدام کا مقصد قانون کی تعمیل کو یقینی بنانا اورغیرضروری جرمانوں کوختم کرناہے۔

اس اقدام کو گاڑیوں کی رجسٹریشن کے عمل کو آسان بنانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ اب شہری سرکاری دفاتر میں قطارمیں لگے بغیر اپنی گاڑیوں کی رجسٹریشن کرواسکیں گے۔

یہ کہناغلط نہ ہوگاموبائل رجسٹریشن سروس لاہور کے رہائشیوں کی زندگیوں کو بہتر بنانے کی جانب ایک اہم قدم ہے۔ یہ لوگوں کی ضروریات کو پورا کرنے اور ان زندگیوں میں آسانی لانےکےحکومتی عزم کو ظاہر کرتا ہے۔

جنوری 2024 میں پنجاب ایکسائز،ٹیکسیشن اینڈ نارکوٹکس ڈیپارٹمنٹ نے گاڑیوں کیلئےڈیجیٹل رجسٹریشن کارڈ متعارف کرایا۔ یہ پیشرفت نئے گاڑیوں کے مالکان کو رجسٹریشن کارڈ جاری نہ کرنےکےحوالےسےدرپیش دیرینہ مسئلےکوحل کرتی ہے، جس کے نتیجے میں اکثر ٹریفک پولیس کی جانب سےجرمانےعائد کیےجاتے ہیں۔ پنجاب میں گاڑیوں کےمالکان کیلئےاس اہم مسئلےکوحل کرنےکیلئےڈیجیٹل کارڈ اورموبائل سروس کاآغازکیا گیا۔

یہ بھی چیک کریں

Imran Khan arrested in May 9 case

میرا9مئی واقعات سےکوئی تعلق نہیں : عمران خان

ویب ڈیسک ۔۔ بانی پی ٹی آئی عمران خان نےایک مرتبہ پھر9مئی واقعات سےلاتعلقی کااظہارکیاہے۔ …