Home / یانگوفیصل آبادآرہی ہے

یانگوفیصل آبادآرہی ہے

Yango app in Faisalabad

ویب ڈیسک ۔۔ یانگورائیڈنگ ایپ لاہوراوراسلام آبادکےبعدجلدفیصل آباد میں بھی کام شروع کرنےجارہی ہے۔

یانگو کی موبائل ایپ صارف دوست ہے اور یہ پاکستان میں اینڈرائیڈ اورآئی او ایس صارفین کے لیےباآسانی دستیاب ہے۔ اس سروس کےذریعےآپ کاراوربائیک منگواکراپنی منزل مقصودتک پہنچ سکتےہیں۔

یانگوایپ جغرافیائی محل وقوع کی ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے صارفین کو قریبی ڈرائیوروں سے تیزی سےکنیکٹ کردیتی ہے۔ یہ ایپ بنیادی طور پرصارفین کیلئےانتظارکےاوقات کوکم کرناچاہتاہے۔

یانگو کی نمایاں خصوصیات میں اس کےمناسب اخراجات اورسمارٹ ڈسٹری بیوشن فیچرزاسےاپنی ہم عصرایپس یعنی اوبراوران ڈرائیوسےمختلف بناتےہیں ۔ یانگواپنےڈرائیورزکےساتھ اونرشپ شئیرکرنےپریقین رکھتی ہے۔

ایپ کواس طرح سےڈیزائن کیاگیا ہے کہ یہ سواریوں کو تیزی سےاٹھاتی ہےاورگاہک اورایندھن کےاستعمال کوکم سےکم رکھتی ہےتاکہ صارف اورڈرائیوردونوں خوش رہیں۔

سواری کی حفاظت کمپنی کی ترجیح ہے اور اس مقصد کے لیے یہ متعدد خصوصیات فراہم کرتی ہےجیسےکہ روٹ شیئرنگ، ہنگامی رابطہ نمبرز تک فوری رسائی اورخطرناک ڈرائیونگ کی اطلاع دینے کی صلاحیت۔

یانگو میں دیگررائیڈنگ ایپس کے مقابلے میں کچھ خصوصی فیچرزہیں۔ مثال کے طور پرسفرکےدوران متعدد سٹاپ کرنے اورایک ہی سیلولرڈیوائس سےایک سےزیادہ بکنگ کرنے کی اجازت۔

ڈرائیوروں کے لیے منافع بخش کمائی کے مواقع پیدا کرتے ہوئے، کمپنی زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والے مسافروں کے لیے محفوظ اوربجٹ کے موافق سواریوں کو ترجیح دینے کے اپنے وژن کے لیے پرعزم ہے۔ قابل استطاعت،بھروسہ اورحفاظت کو یقینی بنانے کے لیے اہم اقدامات کرتے ہوئے، یانگو کا مقصد شراکت داروں، ڈرائیوروں، صارفین اور مجموعی طورپر معاشرے کو زیادہ سے زیادہ فوائد پہنچانا ہے۔

یانگوپاکستان میں آنےسےپہلےبین الاقوامی طورپر20 سے زائد ممالک میں کام کر رہی ہے جن میں متحدہ عرب امارات، ناروے، فن لینڈ، بولیویا، پیرو، مراکش اور الجیریا شامل ہیں۔

یہ بھی چیک کریں

tax on solar panels

سولرپینلزلگوانےوالوں کیلئےبری خبر

ویب ڈیسک ۔۔ سینٹرل پاور پرچیزنگ ایجنسی (سی پی پی اے) نے گھریلواورکمرشل سولرپینل لگانے …