Home / نئےآئی فون میں نیاکیاہے؟

نئےآئی فون میں نیاکیاہے؟

iPhone 15 pro new features

ویب ڈیسک ۔۔ آئی فون 15 پرواورپرو میکس میں یوں توبہت کچھ نیاہےجیسےکہ کیمرہ اپ گریڈاوربائیونک چپ وغیرہ لیکن اس ڈیوائس میں موجودتین چیزیں جھٹ سےآپ کےنوٹس میں آتی ہیں۔ نمبرایک یہ فون ٹائٹینیم سےبناہے،دوم اس کےبائیں جانب ایک ایکشن بٹن ہےاور یہ نیچے کی طرف ایک یوایس بی-سی پورٹ ہے۔ ان کےعلاوہ ایک چوتھی چیزبھی ہے، ڈسپلےکے اطراف کوفنگر پرنٹس میں ڈھانپ دیاگیاہے۔

پہلی نظرمیں 15 پرو بالکل اس سے پہلے کے آئی فونز پرو کی طرح لگتا ہے۔ لیکن اگرآپ اسےاٹھائیں تو ٹائٹینیم فریم کی وجہ سےاس کاہلکا وزن بہت واضح طورپرمحسوس ہوتاہے۔ اس کےخمیدہ کنارےبھی واضح طورپرمحسوس کئےجاسکتےہیں۔ اسےہاتھ میں تھامناایک اچھااحساس دیتاہے۔ ایپل کا کہنا ہے کہ ٹائٹینیم نےاس ڈیوائس کے اطراف کو پتلارکھنےمیں بہت مدددی ہے۔ اس کی وجہ سےفون ڈسپلے معمول سے بڑادکھائی دیتاہے لیکن یہ پروپروہی 6.1 انچ اورپرو میکس پر6.7 انچ ہے۔

اس فون میں نیچے ایک یوایس بی-سی پورٹ ہے،ایپل کا کہنا ہے کہ یوایس بی 3 کیبل کا استعمال کرتے ہوئے 10جی بی پی ایس کی منتقلی کو سپورٹ کرتی ہے،جوکیپچر ون کا استعمال کرتے ہوئے لائیو شوٹنگ 48 میگا پکسل تصاویر اور4کے ویڈیو کو براہ راست بیرونی اسٹوریج میں شوٹ کرنے کے لیے کافی ہے۔ لیکن باہر سے، یہ صرف یوایس بی-سی پورٹ کی طرح لگتا ہے۔ ہمیں مزید جاننے کے لیے اس کی جانچ کرنی ہوگی۔

سائیڈمیں آپ کو نیا ایکشن بٹن ملے گا، جسے سیٹنگز میں ایک خوشنما ڈیزائن کردہ مینیو کا استعمال کرتے ہوئے ری میپ کیا جا سکتا ہے۔ آپ اسے وائس میمو لانچ کرنے، کیمرہ یا فلیش لائٹ کھولنے، فوکس موڈز کو تبدیل کرنے، مختلف ایکسیسبیلٹی فیچرز لانچ کرنے، یا یہاں تک کہ شارٹ کٹ لانچ کرنےکیلئےسیٹ کرسکتےہیں، جس کا مطلب ہے کہ یہ وہ سب کچھ کرسکتا ہے جو آپ کرنا چاہتے ہیں۔

اس کے اندر، نئی اے17 پرو چپ ہے، جو انڈسٹری کی پہلی 3این ایم چپ ہے – جو کہ ہائی اسٹیک چپ کی دنیا میں ایک بڑی بات ہے۔ یہاں تفصیلات کی ایک لمبی کہانی ہے: آئی فون 15 پرو کے مقابلے میں 10 فیصد تیز پرفارمنس کور، 2گنا تیز نیورل انجن، اور ایک نیا چھ کورجی پی یو جو 14 پرو سے 20 فیصد تک تیز ہے۔ نئی چپ میں زیادہ موثر ویڈیو اسٹریمنگ کے لیے ایک وقف شدہ اےوی 1 ڈیکوڈر بھی ہے، اور یہ اس یوایس بی-سی پورٹ پر 4کے60 ویڈیو آؤٹ پٹ کو بھی قابل بناتا ہے۔ ہمارے مختصر وقت میں، آئی فون 15 پرو نے بغیر پھٹے بہت سے گیمز چلائے،جوایک اچھی علامت ہے؟

ڈیمو فونزپرلوڈڈتصاویرشاندارتھیں۔ نیا مین کیمرہ 24، 28 اور 35 ملی میٹر فوکل لینتھ کے درمیان سوئچ کر سکتا ہے، اور پرو میکس پر نئے پانچ گناٹیٹراپرزم زوم لینز کی فوکل لینتھ 120 ملی میٹر ہے، جس کے ساتھ کھیلناکسی فن سےکم نہیں ۔ مین کیمرہ بطور ڈیفالٹ 24ایم پی پر شوٹ کرتا ہے، لیکن اب آپ 48ایم پی پرورا اور 48ایم پی ہیف دونوں پر شوٹ کر سکتے ہیں، اورجسے ایپل "ہیف” کہتے ہیں وہ ایک چونکا دینے والا انکشاف ہے۔

کیمرہ کے لحاظ سے، نئی خصوصیت جس کی زیادہ تر لوگ فوری طور پر تعریف کریں گے وہ ہے پورٹریٹ موڈ کی اپ ڈیٹ، جو فریم میں کسی شخص، بلی یا کتے کا پتہ لگانے پر خود بخود گہرائی سےمعلومات حاصل کرلیتی ہے۔ آپ اس حقیقت کے بعد فوکس پوائنٹ کو بھی ایڈجسٹ کر سکتے ہیں، جو کہ ایک بہت ہی صاف ستھری چال ہے جسے لوگ ایک دہائی سے صارفین کی مصنوعات میں بھیجنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمیں یہ دیکھنا پڑے گا کہ یہ سب حقیقت میں کیسے کام کرتا ہے، لیکن یہاں ایپل کے بلبلے میں، یہ سب بے عیب کام کرتا نظر آتا ہے۔

15پرو اب تیز وائرلیس کارکردگی کے لیے وائی فائی 6ای کو سپورٹ کرتا ہے، اور ان کے پاس تھریڈ ریڈیوز ہیں۔ (یہاں تک کہ ایپل کو ابھی تک معلوم نہیں ہے کہ وہ کس چیز کے لیے ہیں۔) سیکنڈجنریشن کی نئی یوڈبلیوبی چپ بھی ہے جو فائنڈ مائی میں درست طریقے سے تلاش کرنے کے قابل بناتی ہے اگر آپ کے دوستوں کے پاس اس نئی چپ والے آلات ہیں، جیسے کہ نئی ایپل گھڑیاں یا آئی فون 15۔

آخر میں، سیٹلائٹ کنیکٹیویٹی فیچر کو ٹرپل اے کے ذریعے سڑک کنارے امداد شامل کرنے کے لیے بڑھا دیا گیا ہے۔ ایپل کی ویب سائٹ کہتی ہے کہ پہلے دو سالوں کے لیے روڈ سائیڈ اسسٹنس تک رسائی مفت ہے، لیکن سڑک کے کنارے کی حقیقی سروس کیلئےآپ کوخرچ کرناہوگا، یا آپ کو ٹرپل اےکا رکن ہونا پڑے گا۔

یہ بھی چیک کریں

tax on solar panels

سولرپینلزلگوانےوالوں کیلئےبری خبر

ویب ڈیسک ۔۔ سینٹرل پاور پرچیزنگ ایجنسی (سی پی پی اے) نے گھریلواورکمرشل سولرپینل لگانے …