مصدقہ کیسز
() 0
اموات
() 0
صحتیاب مریض
0
فعال کیسز
0
Last updated: اگست 18, 2022 - 6:04 شام (+05:00) دوسرے ممالک
Home / چھوٹےکاروبارکوڈیجیٹل بنائیں،منافع بڑھائیں

چھوٹےکاروبارکوڈیجیٹل بنائیں،منافع بڑھائیں

How to Digitize Your Business

ہم سب جانتےہیں یہ ٹیکنالوجی کی صدی ہےاورٹیکنالوجی کواپنائےبغیرہم جدیددنیاکےتقاضوں کوپوراکرسکتےہیں نہ ہی ترقی کی رفتارمیں آگےبڑھ سکتےہیں ۔ یہی وجہ ہےکہ دنیا کے85 فیصد سے زیادہ بڑے کاروباری ادارےڈیجیٹلائزیشن کو ترجیح دے رہے ہیں۔65 فیصد سےزیادہ اس بات سےخوفزدہ رہتےہیں کہ اپنے کاروباری عمل کو ڈیجیٹائز کرنے میں ناکامی سے ان کی مسابقتی برتری متاثرہوتی ہے اوراس طرح ان کےمنافع پراثر پڑے گا۔

یہی وجہ ہےکہ بہت سی تنظیمیں ڈیجیٹائزیشن کے اپنے منصوبوں کو تیزکرنےکےلیے پوری جانفشانی سے کام کر رہی ہیں۔

 وہ سات مراحل جنہیں پوراکرکےآپ اپنےکاروبارکوڈیجیٹائزکرسکتےہیں۔

 ڈیجیٹل پروٹوکولزکاتعین

  آپ کے کاروبار کو ڈیجیٹائز کرنے میں جو کچھ ہوتا ہے اس کا بنیادی مقصد منصوبہ بندی کرنا ہے۔ اس بات پر غور کرنا ضروری ہے کہ ڈیجیٹائزیشن آپ کے کاروبار اور اس کے عمل کو کس طرح متاثر کرے گی تاکہ آپ کی کمپنی کو غیر موثر پروگراموں اور پروٹوکولز کا سلسلہ شروع کرنے سے روکا جا سکے جو گاہکوں اورٹارگٹ کسٹمرزکی طرف سے منفی ردعمل کا باعث بنتے ہیں۔ چونکہ بہت سی کمپنیاں ڈیجیٹائز کرنے کے لیے جلدی کر رہی ہیں، مارکیٹ تیزی سے مسابقتی ہوتی جا رہی ہے۔ آپ کے لانچ کو آپ کے فوائد کی مثال دینی چاہیے، آپ کی کمزوریوں کی نہیں۔

 اپنے کاروباری عمل کی ڈیجیٹائزیشن شروع کریں اس بات پر غور کریں کہ وہ کس طرح ایک دوسرے کے ساتھ جڑتے ہیں اور ان سے بات چیت کرتے ہیں۔ اگر آپ کی تنظیم دستاویزات پر بہت زیادہ توجہ مرکوز کرتی ہے، مثال کے طور پر، آپ ان دستاویزات کو کیسے تخلیق، ذخیرہ، ترمیم، منتقلی اور حتمی شکل دیں گے؟ کون سے پروگرام آپ کے کاروبار کی ڈیجیٹلائزیشن کو سپورٹ کریں گے، اور کیا وہ ایک دوسرے کے ساتھ مطابقت رکھتے ہیں؟ مجموعی طور پر، آپ کی ٹیم کا مقصد پروٹوکولز کا ایک سیٹ قائم کرنا ہے جو آپ کے ڈیجیٹلائزیشن کو ہموار کرتے ہیں، گاہکوں کے تجربے اور عملے کی پیداواری صلاحیت کو بہتر بناتے ہیں۔

موبائل سپورٹ

یادرکھیں کہ اپنےکاروبارکوڈیجیٹائز کرنےکاایک اہم جزو موبائل سپورٹ ہے۔ آج، 75 فیصد سے زیادہ امریکی اسمارٹ فونز کےمالک ہیں، اوریہ حقیقت موبائل سپورٹ کو شامل کرنے والےڈیجیٹلائزیشن پلان کی اہمیت کواوربھی اجاگرکرتی ہے۔

اگر آپ کےملازمین،صارفین یامطوب سامعین اپنے موبائل فونزپرآپ کی بیرونی یا اندرونی ڈیجیٹائزیشن خصوصیات تک رسائی حاصل کرنے سے قاصر ہیں، تو یہ بات آپ کی کمپنی کے منافع،ترقی اورپیداواری صلاحیت پرمنفی اثرڈالےگی۔

اگر آپ اپنے کاروبار کو ڈیجیٹائز کرنے کے لیےتھرڈپارٹی کی خدمات لےرہےہیں تواس بات کویقینی بنائیں کہ ان کی پروڈکٹ اینڈرائیڈ، بلیک بیری اور آئی اوایس آلات کے لیے موبائل سپورٹ فراہم کرتی ہے۔

اس بات کی تصدیق کرنا بھی ضروری ہےکہ تھرڈپارٹی استعمال میں آسان انٹرفیس پیش کرے جو تمام فریقین کے لیےاستعمال کرناآسان ہو۔ بہت سے معاملات میں،تھرڈپارٹی مفت ٹرائل یا لائیو ڈیمو فراہم کرےگی جس سےآپ کی ٹیم کو ہر آپشن کا بغورجائزہ لینے کا موقع ملےگا۔

کلاؤڈ بیسڈ ٹیکنالوجی کااستعمال

بزنس ڈیجیٹائزیشن پلان کی تیاری میں اکثر کلاؤڈبیسڈ ٹیکنالوجیزکواستعمال کیاجاتاہےجیسے کہ کسٹمر ریلیشن شپ مینجمنٹ پروگرام اور نالج مینجمنٹ سسٹم۔ دونوں پروگراموں کا مقصداپنےصارفین تک ضروری معلومات ایک ہی مقام سےتیزرفتاری سےپہنچاناہوتاہے۔

آپ کی کمپنی کی اپنی خدمات کی بنیاد پراضافی کلاؤڈ بیسڈ ٹیکنالوجیزاپنانےپر غور کر سکتے ہیں تاکہ صارفین تک اپنی پیشکشوں کوزیادہ سےزیادہ پہنچایاجا سکے۔

مثال کے طور پر، اگرکی کمپنی میڈیسن، مالیاتی یا انشورنس کے شعبے میں ڈیل کرتی ہےتو آپ کوکلائنٹس کو ڈیجیٹل دستاویزات کی فراہمی یا فیکس کرنے کے لیے ایک محفوظ تیزرفتارسروس کی ضرورت ہوگی۔

کسی بھی سروس فراہم کرنےوالی کمپنی کی خدمات لینےسےپہلےاس کے سروس لیول ایگریمنٹس کے ساتھ ساتھ اس کے کسٹمر سپورٹ کے معیار اوراوقات کارکااچھی طرح سےجائزہ لیں اوران بنیادوں پراس کادوسری کمپنیوں سےموازنہ کریں۔

سروس فراہم کرنےوالوں کی شراکت قائم کریں

آپ کی کاروباری ٹیم کی توسیع اورتھرڈپارٹی کی شمولیت سےایسالگےگاکہ جیسےآپ کی کمپنی اپنی لاگت میں اضافہ کر رہی ہے۔ تاہم، کاروبارکی کی ڈیجیٹائزیشن – خاص طور پروہ جو کہ انفارمیشن بیسڈہوں – منافع میں اہم فوائد کا باعث بن سکتی ہے۔

درحقیقت، آپ کی کمپنی اپنےڈییجٹائزیشن کےذریعے اخراجات کو 90 فیصد تک کم کرکےترقی کی رفتارکوتیزترکرسکتی ہےکیونکہ اس طرح سےآپکوفیصلےکرنےمیں روایتی تاخیرنہیں ہوگی اورآپ دوسروں سےپہلےاوردرست فیصلےکرنےکی پوزیشن میں ہونگے۔

یقین کیجئےکہ اپنےکاروبارکوڈیجیٹائزکرنےکیلئےجب آپ ایک ٹیم بناتےہیں اورتھرڈپارٹی کی خدمات حاصل کرنےپرجوپیسہ لگاتےہیں وہ منافع کےساتھ آپ کوواپس ملےگا۔

کچھ صورتوں میں آپ کی اندرونی ڈیڈ لائن کو حاصل کرنے یا آپ کے ڈیجیٹل لینڈ سکیپ کے فوری لانچ کے بعد ضروری مدد فراہم کرنے کے لیےبنائی گئی ان ہاوس ٹیم کی توسیع عارضی ہوسکتی ہے۔

اینڈٹواینڈکسٹمرزسےحاصل تجربہ پرنظررکھیں

آپ کے کاروباری عمل کی ڈیجیٹائزیشن میں مختلف ٹیموں کامستعد،کوالیفائیڈاورتجربہ کارسٹاف شامل ہوناچاہیے، کیونکہ آپ صارف کو اختتام سے آخر تک بہترین سروس فراہم کرناچاہتے ہیں۔

آپ کو اپنے کاروباری عمل کو ڈیجیٹائز کرنے کے لیے ایک گروپ بنانے کی ضرورت پڑےگی۔ گفتگوکی بہترین مہارت کےحامل لوگوں کواپنےمختلف محکموں سے چن کرایسی ٹیم بنائیں جونتیجہ دینےکی صلاحیت رکھتی ہو۔لیکن اگرآپ ضروری سمجھیں تواپنی ڈیجیٹائزیشن ٹیم کیلئےنئی ہائرنگ بھی کرسکتےہیں۔

رکاوٹوں کوکم سےکم کردیں

بہت سی کمپنیوں کے لیےکاروباری ڈیجیٹائزیشن کومکمل کرنااولین ترجیحات میں شامل ہے۔ اس لیے ممکنہ رکاوٹوں سے بچنا اورانہیں دورکرنابہت ضروری ہے۔ساتھ ہی اس بات کوبھی ذہن میں رکھیں کہ کسی بھی آئی ٹی کےپروگرام کی طرح آپ کے کاروباری عمل کی ڈیجیٹائزیشن میں سالوں تک توسیع نہیں ہوسکتی۔ اگر آپ کی موجودہ ٹیم مقرر کردہ سخت ڈیڈ لائن کو پورا کرنے سے قاصر ہے توزیادہ بہترٹیم کیلئےنئی ہائرنگ پرغور کریں۔

کچھ کمپنیاں اپنےموروثی آئی ٹی سسٹم کو مربوط کرنےکوترجیح دیں گی۔ اگرآپ کی کمپنی اسی آپشن کاانتخاب کرناچاہتی ہےتوممکنہ طور پر آپ کے کاروباری عمل کو ڈیجیٹائز کرنے میں ایک سال سے زیادہ وقت لگے گا۔ اس طریقہ کار کو تیز کرنے کا ایک طریقہ کم لاگت والے آف شور وسائل کااستعمال ہوسکتاہےجو آپ کی ٹیم کو آپ کے سسٹمزمیں ڈیٹا کو دوبارہ دیکھنے اورایک متوازی انٹرفیس بنانے دے گا۔ تاہم صارفین کو آپ کی ڈیجیٹائزڈآفرزکے بیٹا ورژن تک رسائی فراہم کرے گا۔

کسٹمرزکےفیڈبیک کوضروردیکھیں

تمام کمپنیوں کے لیے ضروری ہےکہ وہ صارفین کے ردعمل کا جائزہ لیں۔ آپ کی ٹیم کیلئےبہت ضروری ہےکہ وہ ترقی کے ہر موڑ پرالفا سے لے کر بیٹا تک، صارفین کے ردعمل کابغورجائزہ لے۔ کسٹمرزکی رائےسے آپ کی ٹیم کو یہ دیکھنےمیں مدد کرے گی کہ کمپنی کو کہاں تبدیلیاں کرنے کی ضرورت ہے؟ سسٹم میں رکاوٹ بننےوالی وجوہات کاخاتمہ کرناہوگا۔ اس کےعلاوہ کسٹمرسروس کےتجربےسےکمپنی کےمختلف شعبوں میں بہتری لانےمیں مددملےگی۔

اپنے ڈیجیٹائزڈکاروباری عمل کونافذکرنے سے پہلےکچھ تکنیکی وسائل تیارکرلیں۔ ملازمین اورصارفین کے لیےعام سوالات کےجوابات دینے،عام ٹربل شوٹنگ کے مسائل کو حل کرنےاورمناسب رابطے کےلیے انتظامات کریں۔

اگر آپ خدمات فراہم کرنےوالی تھرڈپارٹی کےساتھ شراکت قائم کررہے ہیں، جیسے کہ دستاویز کی ترسیل کے لیے،تواس سےآپ کی ٹیم کےکام کابوجھ کم ہوجائےگا۔

تو ۔۔ دوستویہ تھےوہ7نکات جن پرعمل کرکےآپ اپنےکاروبارکوجدیدٹیکنالوجی سےہمکنارکرکےترقی کی نئی منزلوں کوچھوسکتےہیں۔

About Zaheer Ahmad

Muhammad Zaheer Ahmad is a senior journalist with a career spanning over 20 years in print and electronic media. He started from the Urdu language Daily Din, proceeding to Daily Times, where he stayed as sub-editor for 2 years. In 2008, he joined broadcast journalism as a Producer at the English language Express 24/7, and later to its major subsidiary, Express-News. Zaheer currently works there as a Senior News Producer. He is also the Managing Editor of newsmakers.com.pk. Zaheer can be reached at [email protected]

یہ بھی چیک کریں

Donkey and Halal meat difference

گدھےاورحلال جانورکےگوشت میں فرق کیسےکریں؟

لاہوریوں کےبارےمیں سب جانتےہیں کہ یہ کھابوں کےشوقین ہیں اورکھابوں پرہاتھ صاف کرتےہوئےان کی آنکھیں …